O meu gato é un poeta

Cousas que se publicaron en Internet sobre O meu gato é un poeta

Programa de lectura sobre O meu gato é un poeta en Radio Tui, elaborado polos alumnos do CEIP Pazos de Reis.

Entrevista con Fran Alonso en mp3 sobre O meu gato é un poeta en Radiofusión (Radios Municipais Galegas).

Ficha didáctica sobre O meu gato é un poeta elaborada polo Club de Lectura Compatida do CPI do Rosal (descargar)

Entrevista con Fran Alonso en pdf sobre O meu gato é un poeta (pertencente ao libro).

Arquivo de recensións, críticas e artigos sobre O meu gato é un poeta

Un gato que escribe e recita poemas (Fran Alonso escribe no seu blog sobre o libro.

Páxina de Ana Mariño (@MestraPrimaria) sobre o poema MIAU de «O meu gato é un poeta» para Educación Infantil. Proxecto presentado ao Encuentro de Buenas Prácticas TIC, celebrado no CITA da Fundación Germán Sánchez Ruipérez.

A web do gato poeta

Ficha editorial de O meu gato é un poeta



«A poesía abre o apetito», vídeo sobre O meu gato é un poeta elaborado por alumnos de 3º de Primaria do CPI Virxe da Saleta en marzo de 2012 (César A., César B., Adrián, Clara, Gabriel, Sara, Alicia, José Manuel, Rocí­o, Belén e Xiana), co profesor Martiño Ramos.


A Poesía abre o apetito para comer from cpivirxedasaleta on Vimeo.




Os trabalinguas de O meu gato é un poeta nun vídeo elaborado polo alumnado do C.E.P. Sequelo de Marín durante o curso 2011-2012, co profesor Xosé Pazos.




Vídeo sobre o poema «Miau» de O meu gato é un poeta, elaborado polo alumnado de infantil do CEIP Infante Felipe de Borbón (Salvaterra de Miño) durante o curso 2010-2011, coa profesora Ana Mariño (@MestraPrimaria).




MANUAL PARA SER POETA, por @MestraPrimaria, on PhotoPeach


As fotos dun gato que le O meu gato é un poeta  (autora: Maribel Serantes)




Vídeo do Making-of de O meu gato é un poeta, con Xurxo Souto e Fran Alonso ensaiando a canción/poema «O amor»




Vídeo de Duetto Buffo Di Due Gatti, con Montserrat Caballé e Montserrat Martí, empregado no Club de Lectura do CPI do Rosal como apoio para a lectura de O meu gato é un poeta en 2, 3 e 4º de Primaria no Club Lecturas Compartidas.


Traballando poesías de Fran Alonso, por @MestraPrimaria, on PhotoPeach


Traballando O meu gato é un poeta por @MestraPrimaria, on PhotoPeach


Traballos sobre O meu gato é un poeta, por @MestraPrimaria, on PhotoPeach