«O meu gato é un poeta» recursos en Internet















RECURSOS

Ficha editorial de O meu gato é un poeta
A web do gato poeta
O meu gato é un poeta en twitter
Descargar unha canción de «O meu gato é un poeta» en mp3 no portal LG3 de culturagalega.org
—As fotos dun gato que non é poeta pero que é lector de gatos poetas
Vídeo do Making-of de O meu gato é un poeta, con Xurxo Souto e Fran Alonso
Programa de lectura sobre O meu gato é un poeta en Radio Tui, elaborado polos alumnos do CEIP Pazos de Reis (en mp3).
Deixa o teu COMENTARIO sobre O meu gato é un poeta (Opina, comenta este libro)


RECENSIÓNS CRÍTICAS

Arquivo de recensións, críticas e artigos sobre O meu gato é un poeta
Recensión de Ánxela Gracián sobre O meu gato é un poeta en Protexta
Recensión de Mercedes Cerdeiras sobre O meu gato é un poeta na web da CRTVG (selo de calidade de Galix)
Crítica de Paula Fernández sobre O meu gato é un poeta no Faro de Vigo
Poesía félida, crítica de Armando Requeixo sobre O meu gato é un poeta
Crítica de Vicente Araguas sobre O meu gato é un poeta en Diario de Ferrol, El Ideal Gallego e Diario de Arousa.
Libro-espectáculo. Recensión de Ramón Nicolás en La Voz de Galicia


ENTREVISTAS CO AUTOR

—A serenidade vixiante, entrevista de Lupe Gómez con Fran Alonso en Galicia Hoxe sobre O meu gato é un poeta.
Entrevista con Fran Alonso e Xurxo Souto sobre O meu gato é un poeta no programa Galicia por diante da Radio Galega (comeza no minuto 03)
Entrevista con Fran Alonso en mp3 sobre O meu gato é un poeta en Radiofusión (Radios Municipais Galegas).
Entrevista con Fran Alonso en pdf sobre O meu gato é un poeta (pertencente ao libro).


FRAN ALONSO escribe sobre o libro

Un gato que escribe e recita poemas (Fran Alonso escribe no seu blog sobre o libro).


VIDEO do poema «Miau», de O meu gato é un poeta, feito polos alumnos de infantil do CEIP Infante Felipe, de Salvaterra.




CRÓNICAS, VARIOS


—«O amor é un sombreiro que che medra un día na cabeza», en O meu é un gato poeta, crónica de Romina Bal en El Correo Gallego
O meu gato é un poeta en Fervenzas Literarias.
O meu gato é un poeta en LG3 (Culturagalega.org)
O meu gato é un poeta no Atlántico Diario (24/04/2011)
O meu gato é un poeta, na lista dos libros máis vendidos en marzo
Poesía dos gatos para nenos: O meu gato é un poeta no Xornal de Galicia
O meu gato é un poeta en Redelibros


RECOMENDACIÓNS NAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O meu gato é un poeta recomendado polo CEIP Infante Felipe (Salvaterra)
O meu gato é un poeta recomendado pola biblioteca da EEI Monte da Guia.
O meu gato é un poeta... libro + CD, recomendado pola Biblioteca do CEIP «Sada y sus contornos»
O meu gato é un poeta, recomendado pola Biblioteca do CEIP Porto Cabeiro (Redondela)
O meu gato é un poeta, recomendado por Antonio García Teijeiro.
O meu gato é un poeta recomendado polas Bibliotecas Escolares da comarca do Salnés en Biblioarousa
—«O meu gato é un poeta» recomendado na Biblioteca do CEIP Virxe do Carme de Burela
O meu gato é un poeta, recomendado pola Biblioteca do CEIP Outeiro das Penas (Redondela)
O meu gato é un poeta en Rede Lectura, o blog da Asesoría de Bibliotecas Escolares
O meu gato é un poeta recomendado no Crocaio de Sampaio (biblioteca do CEIP Eduardo Pondal de Vigo)
O meu gato é un poeta recomendado na Biblioteca Fina Casalderrey do CEP Igrexa-Valadares
O meu gato é un poeta, recomendado pola Biblioteca do CEIP Sto. Paio de Abaixo de Redondela
O meu gato é un poeta, recomendado en O recanto de Mik (Biblioteca do CEIP Mestres Goldar)
O meu gato é un poeta, recomendado pola Biblioteca do Ceip Rosalía de Castro de O Grove




Fotos de Maribel Serantes